Arrangement

Hands-On Workshop i Sociale Medier

Kunne du tænke dig at blive bedre til at bruge Facebook i din markedsføring? Eller finde ud af hvad en contentplan er – og hvordan man bruger den? Og hvad er forskellen egentlig på boost og annoncering? 

Hvis du vil blive klogere, så tag med den 13. november, når vi inviterer til en 4 timers workshop om sociale medier, primært med fokus på Facebook og Instagram. 

Vi får besøg af Mikkel Gisleson Steffensen fra makeitmedia, og du kan godt finde laptoppen og opladerkablet frem, for du skal nemlig selv være aktivt deltagende og lære det grundlæggende om annoncering, contentplaner og brugerdrevet indhold.

Med fokus på at få udarbejdet et års- eller månedshjul for din markedsføring på sociale medier, vil du også få viden om hvad brugerdrevet indhold er og hvordan du kan skabe det.
Facebook har i år ændret i deres algoritme og det betyder at dine opslag ikke længere med sikkerhed vises til dine aktive følgere. Dine følgere skal interagere på dit newsfeed for at se dine lækre contentbaserede opslag. Det betyder også at annoncering nok ikke længere er noget du helt kan undgå, men hvordan undgår du så også lige at skyde med spredehagl? Og hvad er forskellen på en annonce og et boost?

Alt det vil Mikkel fra Makeitmedia komme og lære dig en hel masse om. På workshoppen vil der være fokus på at du får udarbejdet materiale med det samme, så du kan gå derfra med en følelse af, at du kan gå hjem og fortsætte arbejdet.

Du kan blive klogere på: 

• Content plan

• Konkurrencer

• Opsætning af kampagner

• Annonceformater og meget mere

Da det er en 4 timers workshop og det helt sikkert bliver intensivt, sørger vi selvfølgelig for lidt forplejning i løbet af dagen i form af boller med ost og pålæg, kaffe, te frugt og vand.

Program

JA TAK! Jeg vil gerne deltage i:

Aktivitet: Hands-On Workshop i sociale medier
Dato: 13.11.2018
Tid:8.00 - 12.00
Sted: Idrætshøjskolen Bosei, Evensølundvej 5, 4720 Præstø
Pris: GRATIS

Alle felter skal udfyldes